Spring Cleaning London sj-cleaning-services We stay in touch with customers and we take full care of the purity in his home. You are noticed intended for guests which in turn present complete fresh supports? That`s fantastic – SJ Thoroughly clean Assistance (Birmingham) is excellent answer! We present you with a broad range house work at extreme costs – normal home cleaning up, place of work clean up, 1 – off of thoroughly clean, springtime cleaning and even more – reception on www.sj-cleaning-services.co.uk. SJ Cleaning Services Jurczak Sylwia 2 Ross Close AL10 0QT Hatfield UNITED KINGDOM NIP: UTR 43987 94262 lub NIN SP 73 68 96 A

Opinie Google – jak reagować?

Firma, która posiada swoją wizytówkę w Google Maps musi liczyć się z tym, że klienci korzystający z jej usług będą chcieli  wyrazić swoją opinię na jej temat. O ile na pozytywne opinie często trudno namówić klientów, o tyle, jeśli będą niezadowoleni z usług czy produktu na pewno dadzą temu wyraz w postaci niskiej oceny gwiazdkowej i negatywnego komentarza. Co zrobić, kiedy pojawia się taka opinia w naszej wizytówce?

Opinie Google – zidentyfikuj, w czym tkwi problem

Na wszystkie tu moze być twój link, napisz do nas warto odpowiadać, zarówno negatywne, jak i pozytywne. W przypadku negatywnych komentarzy, należy ustalić czy faktycznie są one uzasadnione czy to celowe działanie konkurencji wymierzone w nasza firmę. tu moze być twój link, napisz do nas można zgłosić je do usunięcia Google. Jeśli wiemy już, że problem leży po naszej stronie, należy grzecznie na taką opinię spróbować odpowiedzieć. Na pewno będzie to dużo trudniejsze, jednak jeśli wyrażasz chęć rozwiązania problemu, to świadczy to o Twoim profesjonalizmie. We wzajemnej dyskusji nie dajmy się sprowokować i z klasą odpisujmy na wszystkie uwagi naszego rozmówcy. Być może uda się zażegnać całą sytuację, a klient zgodzi się usunąć negatywny komentarz, a jeśli nawet nie i tak będzie to dobrze o nas świadczyć, że próbujemy wyjaśniać i rozwiązywać wszelkie problemy z klientami.

Opinie Google – odpowiadaj również na pozytywne komentarze

Jeśli chodzi o pozytywne komentarze, również powinniśmy starać się na nie odpowiadać. Będzie to znaczyć, że firma interesuje się opiniami swoich klientów a ich zdanie jest dla niej bardzo ważne. Zachęci to innych użytkowników, aby zostawić pozytywne tu moze być twój link, napisz do nas na Twój temat. Pamiętaj, aby do każdej opinii podejść indywidualnie i odpowiedzieć nawiązując do konkretnego komentarza.

Zadzwoń:
tu moze być twój link, napisz do nas

Zobacz stronę:
tu moze być twój link, napisz do nas