Opinie Google Maps – jak zdobyć pozytywne opinie do swojej wizytówki?

Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, jak ważna jest ich reputacja w sieci. Szczególnie istotne znaczenie w zbudowaniu pozytywnego wizerunku firmy odgrywają opinie Google Maps, a więc komentarze i oceny zostawiane przez klientów na temat danej firmy w sieci. Są one o tyle ważne, że potencjalni klienci podczas szukania danego produktu czy usługi, biorą pod uwagę na ogół tylko te firmy, które posiadają pozytywne opinie Google od swoich klientów. Każdej firmie działającej w sieci, powinno więc zależeć, aby zdobyć jak najwięcej pozytywnych recenzji od swoich klientów. Jak jednak skłonić użytkowników, aby zamieszczali swoje opinie Google w naszej wizytówce?

Dodawanie opinii Google – wskazówki, jak pozyskać opinie 

Pozyskiwanie opinii od klientów może być czasami czasochłonne i wymagać sporego wysiłku, który w dłuższej perspektywie na pewno się nam opłaci. Nie podlega wątpliwości, że trudno jest nakłonić klienta na dodawanie opinii w Google, jednak każdej firmie powinno zależeć, na pozyskaniu jak największej liczby opinii do swojej wizytówki. I tutaj mamy kilka wskazówek jak to zrobić. Po pierwsze musimy wiedzieć, że klient sam z siebie nie wystawi nam opinii, jeśli nie zostanie o to poproszony. Warto wysłać więc na maila prośbę o pozostawienie komentarza wraz z bezpośrednim linkiem, w który wystarczy kliknąć i od razu zostaje się przekierowanym do sekcji opinii. Takie ułatwienie sprawi, że z dużym prawdopodobieństwem klient zamieści opinie Google w naszej wizytówce. Z punku widzenia firmy dodawanie opinii w Google przez klientów jest bardzo cenne, ponieważ firma ma szanse na ciągły kontakt z klientem a należy zaznaczyć, że taka wymiana opinii Google pomiędzy sprzedawcą, a klientem jest bardzo ważna, bowiem buduje wzajemne zaufanie, a firmie pozwala zdobyć stałych klientów.