Pracując w agencji marketingowej każdego dnia obserwujesz procesy, które mają niezwykle wielkie znaczenie dla klienta w kontekście pozyskania nowych klientów. Marketing online to bardzo szerokie pojęcie, pod którym kryje się duża liczba działań takich jak: Search Engine Optimization (pozycjonowanie), Google AdWords (system reklamowy najpopularniejszej wyszukiwarki na świecie), Facebook Ads (system reklamowy w mediach społecznościowych: Facebook oraz Instagram). Niestety, jak pokazuje praktyka, dobrze skonfigurowane reklamy to nie klucz do sukcesu. Na pewno są one bardzo ważne, ale jeśli inne czynniki w danym przedsiębiorstwie nie funkcjonują prawidłowo, to kreacje reklamowe nie będą prowadzić do szokujących rezultatów.
Klienci w dzisiejszych czasach ogólnego dostępu do internetu prawie zawsze weryfikują opinię o danym przedsiębiorstwie. Jeśli Twoja agencja marketingowa tworzy świetne reklamy dla klientów, których opinia w google jest zatrważająco niska, to ze zdecydowaną pewnością można założyć, że nie będą one konwertować tak dobrze jak powinny. Co zrobić w takim wypadku?
Przede wszystkim ustalić, czy negatywne oceny nie są wynikiem nieuczciwego działania konkurencji
Niestety bardzo częstą praktyką jest dodawanie fałszywych komentarzy w celu walki o klienta z konkurencją. Powinniśmy się przed tym chronić, ponieważ to co użytkownik znajdzie na nasz temat w internecie może zaważyć o tym, czy zdecyduje się skorzystać z oferty. Jeśli potrzebujesz pomocy dotyczącej opinie Google dla swoich klientów, kliknij tutaj: tu moze być twój link, napisz do nas.
- Innowacje w Obsłudze IT: Klucz do Przyszłości Twojego Biznesu - 12 grudnia 2023
- Dom inteligentny - 1 grudnia 2023
- Szkolenie z wystąpień publicznych – klucz do skutecznej komunikacji - 21 września 2023